Kandidaat-raadsleden gezocht!

Oproep Twitter.jpg
Door ChristenUnie Groningen op 18 juni 2021 om 15:00

Kandidaat-raadsleden gezocht!

Op 16 maart 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. De ChristenUnie in Groningen is daarom op zoek naar geschikte kandidaten voor de nieuwe gemeenteraad! Ben jij lid van de ChristenUnie en hebt je belangstelling voor een plek op de kandidatenlijst? Of ken je iemand die je daar geschikt voor vindt? Lees dan snel verder!

We streven naar een diverse groep kandidaten uit de volle breedte van de samenleving. Van Stad tot Ommeland, vrouw tot man, jong tot oud en alles wat daar tussenin zit. Ze hebben gemeenschappelijk dat ze een goede vertegenwoordiger van de ChristenUnie in de gemeenteraad willen zijn.

Herken jij je in de omschrijving of heb je iemand op het oog die je geknipt vindt om namens de ChristenUnie mee te doen aan de verkiezingen? Solliciteer dan naar een plek op de lijst, of tip ons met uw kandidaat. Doe dat uiterlijk op dinsdag 13 juli a.s. door een email te sturen naar selectie@groningen.christenunie.nl. Vermeld altijd je naam, volledige adresgegevens en zo mogelijk een korte toelichting (motivatie). Uiteraard gaan we vertrouwelijk en zorgvuldig met de verstrekte gegevens om. Wil je meer weten over het profiel van gemeenteraadslid of heb je verdere vragen? Stuur dan een mail naar selectie@groningen.christenunie.nl. Je ontvangt dan aanvullende informatie.

We zien je aanmelding graag tegemoet!