Nieuws

Jongman: "We zijn bereid om verantwoordelijkheid te dragen als ChristenUnie-blauw zichtbaar is"

Duidingsdebat1.jpgvrijdag 30 november 2018 17:47 Tijdens het duidingsdebat kijken alle partijen terug op de afgelopen verkiezingen van 21 november. In haar woordvoering gaf fractievoorzitter Jongman aan dat de ChristenUnie bereid is om verantwoordelijkheid te nemen, maar wel als de inhoud hier ruimte toe biedt. Het ChristenUnie-blauw moet zichtbaar zijn. Lees hier de gehele woordvoering! lees verder

Met oog voor elkaar de nieuwe raadsperiode in

FOTO_INGEzaterdag 24 november 2018 17:53 Wat een historische avond mochten we woensdag met elkaar beleven. Voor het eerst sinds onze oprichting in 1948 hebben we een derde zetel in de gemeenteraad van Groningen! Ik ben met de gehele fractie ontzettend trots en dankbaar en wil alle 5577 stemmers heel erg bedanken voor het vertrouwen in de ChristenUnie! lees verder

Bedankt voor uw stem!

OogVoorElkaardonderdag 22 november 2018 Dankzij uw steun heeft de ChristenUnie, voor het eerst in tientallen jaren, een derde zetel in onze gemeente! lees verder