ChristenUnie fractie bezoekt stichting Present Groningen

Present_klein.jpegmaandag 15 april 2019

Op maandag 15 april heeft de fractie van de ChristenUnie een bezoek gebracht aan stichting Present Groningen. Present is één van de organisaties die zich inzet voor Groningers die hulp nodig hebben, vaak in de vorm van huishoudelijke klusjes. De fractie was onder de indruk van de manier waarop de stichting invulling geeft aan 'Oog voor Elkaar'.

Raadslid Tessa Moorlag: "Ik heb veel respect voor het werk dat stichting Present verzet. Ze zijn een belangrijke brug tussen mensen die hulp nodig hebben en mensen die zich graag inzetten voor de hulpbehoevende medemens. Present is een mooi voorbeeld van burgers die om zich heen kijken en zich willen inzetten voor iemand anders. Als ChristenUnie vinden we dit één van de mooie voorbeelden waarop Groningers oog hebben voor elkaar. Organisaties als Present moeten we daarom koesteren."

Wil jij ervaren hoe waardevol het is om je in te zetten voor een ander? Kijk dan op https://stichtingpresent.nl/groningen/meedoen-als/

Reacties op 'ChristenUnie fractie bezoekt stichting Present Groningen'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.