Eerste Hulp bij stemwijzeruitslag

eerste hulp bij stemwijzer.jpgmaandag 19 november 2018

Nietsvermoedend vulde je de Stemwijzer in. En toen kwam daar opeens ChristenUnie uit… Wat nu?! Laat je ogen rustig uit tollen. Kalmeer je ademhaling. Er is hoop, zullen we maar zeggen.

Punt is: blijkbaar zijn wij het behoorlijk eens en hebben we ongeveer hetzelfde plaatje voor ogen als we denken aan de toekomst van Groningen. Dat is hoopvol. Jij had niet verwacht op de ChristenUnie uit te komen, toch delen we een visie voor onze mooie gemeente.

We werken als ChristenUnie vaak samen met mensen uit heel andere achtergronden. Het gaat ons om de inhoud. Als je vergelijkbare idealen hebt, stap je over eventuele vooroordelen heen en help je deze gemeente verder. Dáár gaat het om. De C mag dan fundamenteel zijn voor wat de ChristenUnie is en doet, het is geen noodzakelijke voorwaarde om ons het vertrouwen te geven om van Groningen een nóg mooiere gemeente te maken!

Een stem op de ChristenUnie telt dus dubbel en dwars mee. Het is niet in alle gezelschappen even stoer om te zeggen dat je ChristenUnie stemt, maar hé, het is ook wel weer prettig eigenwijs. Stem daarom 21 november ChristenUnie Groningen!

Reacties op 'Eerste Hulp bij stemwijzeruitslag'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.