Uitnodiging Algemene Ledenvergadering

Uitnodiging ALV website.jpg
Oog voor elkaar logo blauw.jpg
Door ChristenUnie Groningen op 28 oktober 2020 om 17:30

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering

Het bestuur van de ChristenUnie Groningen nodigt u bij dezen graag uit voor een algemene ledenvergadering op donderdagavond 26 november vanaf 20:00 uur. Zoals bekend kan er vanwege de corona-maatregelen geen fysieke ALV plaatsvinden. Om deze ontmoeting toch mogelijk te maken, zullen we de algemene ledenvergadering digitaal organiseren.

Aanmelden voor de ALV kan door een mail te sturen naar christenuniegroningen@gmail.com. U zult dan zo snel mogelijk een mail ontvangen met meer informatie.

Juist in deze onzekere tijden willen elkaar opzoeken, en zijn we geroepen om oog te hebben voor de ander om ons heen. We hopen u dan ook allen te kunnen ontmoeten en, ondanks de beperkingen, toch met elkaar in gesprek te kunnen gaan.

Op deze avond geven we u als lid ook graag de mogelijkheid om vragen en/of opmerkingen in te brengen op deze avond. Deze kunnen eventueel vooraf, bij de aanmelding in de mail, doorgegeven worden.

Hopelijk tot donderdag 26 november!