Berichten geschreven door ChristenUnie Groningen

1. Oude vrouw helpen
    Door ChristenUnie Groningen op 1 juli 2019

ChristenUnie en GroenLinks: hoge winsten bij zorginstellingen onwenselijk

De ChristenUnie en Groenlinks Groningen stellen schriftelijke vragen aan het bestuur van de gemeente Groningen over de hoge winsten van sommige zorginstellingen. Onlangs publiceerden journalisten van o.a Follow the Money een onderzoek waaruit blijkt dat 174 zorginstellingen in Nederland een winstmarge hebben van meer dan 10%, waar 2-3% gangbaar is.

Labels:

2. Vlaggen.jpg
    Door ChristenUnie Groningen op 19 juni 2019

Raadsfracties stellen vragen over mensen zonder nationaliteit in Groningen

De fracties van de ChristenUnie, GroenLinks, de Partij voor de Dieren, het CDA en de Partij van de Arbeid in de gemeenteraad van Groningen hebben naar aanleiding van berichtgeving uit de landelijke media vragen gesteld aan het college van burgemeester en wethouders. De fracties maken zich zorgen over mensen die legaal in de gemeente Groningen verblijven, maar geen officiële nationaliteit bezitten.

3. Groningen.jpg
    Door ChristenUnie Groningen op 22 mei 2019

Gemeenteraad Groningen kijkt vooruit: dit vindt de ChristenUnie belangrijk

De ChristenUnie Groningen wil nog meer werk maken van een gemeente waarin mensen oog hebben voor elkaar. Tijdens de gemeenteraad vandaag werd er gezamenlijk vooruit gekeken naar komend jaar. Hier lees je de belangrijkste punten waar de ChristenUnie zich in de gemeente Groningen hard voor gaat maken.

4. lachgas.jpg
    Door ChristenUnie Groningen op 30 april 2019

ChristenUnie Groningen stelt vragen na 'verontrustende stijging' in gebruik lachgas

De ChristenUnie, het CDA, 100% Groningen en de SP in de gemeente Groningen hebben naar aanleiding van de berichtgeving over de toename van het gebruik van lachgas rond Koningsdag vragen gesteld aan het college.

Labels: