Berichten over barmhartige samaritaan

peter_vierkant.jpg
    Door Peter Rebergen op 21 december 2022

Barmhartige Samaritaan 2022: Gea's Weggeefwinkel

Onze vrijwilligersprijs gaat dit jaar naar Gea’s Weggeefwinkel Vinkhuizen. Hier kunnen mensen eens per week kosteloos winkelen. Vanochtend hebben we de prijs uitgereikt aan oprichter Gea en kregen we een rondleiding door de winkel.

2. Foto uitreiking barmhartige samaritaan 2020.jpg
    Door ChristenUnie Groningen op 23 december 2020

Vrijwilligersprijs Barmhartige Samaritaan 2020 naar Kledingbank De Zeecontainer

Ieder jaar reikt onze fractie de ‘Barmhartige Samaritaan’ uit, een vrijwilligersprijs waarbij wordt verwezen naar de Bijbelse gelijkenis van de Barmhartige Samaritaan. Met deze prijs willen we aandacht vragen voor het belang van vrijwilligerswerk in de gemeente, en laten zien wat voor mooie initiatieven er al bestaan. Met de prijs worden mensen en organisaties die zich belangeloos inzetten voor de gemeente Groningen in het zonnetje te gezet.

3. Oog voor elkaar logo blauw.jpg
    Door ChristenUnie Groningen op 29 november 2019

ChristenUnie Groningen reikt vrijwilligersprijs uit aan het Overweeghuis

Ieder jaar reikt de ChristenUnie Groningen de vrijwilligersprijs ‘Barmhartige Samaritaan’ uit, hierbij verwijzende naar de Bijbelse gelijkenis van de Barmhartige Samaritaan. Met deze prijs wil de ChristenUnie aandacht vragen voor het belang van vrijwilligerswerk in de gemeente, en laten zien wat voor mooie initiatieven er al bestaan. Met de prijs worden mensen en organisaties die zich belangeloos inzetten voor de gemeente Groningen in het zonnetje te gezet.