Berichten over Coalitie-Y

1. Knack.be.jpg
    Oog voor elkaar logo blauw.jpg TOP5CU-8147.jpg
    Door ChristenUnie Groningen, Gerben Brandsema op 28 oktober 2020

ChristenUnie Groningen bezorgd over gevolgen coronacrisis op mentale gezondheid jongeren

De ChristenUnie maakt zich zorgen om de gevolgen die de coronacrisis kan hebben op de mentale gezondheid, met name onder jongeren. Daarmee delen wij de zorgen van de Nederlandse Geestelijke gezondheidszorg (ggz), waar de NOS recent over berichtte. De ggz roept op tot een gezamenlijke aanpak met onder anderen huisartsen, het wijkteam, woningbouwcorporaties en politie. De ChristenUnie vraagt zich af of een gezamenlijke aanpak in de gemeente Groningen mogelijk is. Daarom stellen wij vandaag vragen aan het college van burgemeester en wethouders.

2. Foto bijeenkomst 1.jfif
    TOP5CU-8210.jpg
    Door Tessa Moorlag op 10 februari 2020

Coalitie-Y Groningen is van start!

Afgelopen vrijdagochtend was de aftrap van Coalitie-Y Groningen. In het stadhuis kwamen jongeren(vertegenwoordigers) en raadsleden van de ChristenUnie, GroenLinks, de PvdA, de PvdD en Student&Stad bijeen om in gesprek te gaan over de problemen en uitdagingen waar jongeren tegenaan lopen. Coalitie-Y Groningen is een lokale afspiegeling van het landelijke initiatief.

Labels: