Berichten over Ten Boer

1. Siervuurwerk.jpg
    Oog voor elkaar logo blauw.jpg
    Door ChristenUnie Groningen op 19 februari 2020

ChristenUnie voor behoud vuurwerkshow Ten Boer

De afgelopen drie jaarwisselingen is er een vuurwerkshow in Ten Boer geweest, wat in 2017 is geïnitieerd door de toenmalige GroenLinks fractie in Ten Boer. De afspraak was dat er in die drie jaar toegewerkt zou worden naar een show die door de inwoners zelf bekostigd zou worden, maar dat is nog niet gelukt. Daarom heeft de ChristenUnie, samen met een aantal andere partijen in de raadsvergadering van 12 februari het college opgeroepen om de gemeenschap in Ten Boer te ondersteunen bij het realiseren van een vuurwerkshow in Ten Boer. De ChristenUnie denkt hierbij bijvoorbeeld aan een bijdrage uit het gebiedsbudget.

Labels:

2. wisselwoningen TB.jfif
    peter_vierkant.jpg
    Door Peter Rebergen op 13 januari 2020

Verslag van een boeiend werkbezoek in Ten Boer

Zaterdag 10 januari was de fractie van de ChristenUnie gemeente Groningen op werkbezoek in Ten Boer en Woltersum. We waren te gast bij boerderij Koe en jij, bezochten de wisselwoningen, de sloop aan de Hamplaats en de bouw van het kindcentrum en we hebben het in Woltersum gehad over de dorpsvernieuwing. Lees hier het verslag van een geslaagd werkbezoek!

Labels: